-
Hoe monteer ik een Bloxit Systeem?
Kijk maar eens naar het onderstaande instructie filmpje
-
Hoe koppel ik twee Bloxit Systemen?
Kijk maar eens naar het onderstaande instructie filmpje
-
Hoe hang ik een Bloxit Paneel op?
Kijk maar eens naar het onderstaande instructie filmpje
-
Kun je als consument een Bloxit bestellen?
Nee, als consument kun je niet direct bij Bloxit bestellen. Dit verloopt altijd via een professionele fotograaf.
Geen zorgen, we helpen je graag bij het vinden van de juiste fotograaf in jouw regio. Klik hier voor meer informatie.
-
Wat zit er allemaal in een DemoBox?
Kijk maar eens naar het onderstaande instructie filmpje
-
Hoe reinig ik een Bloxit?
Kijk maar eens naar het onderstaande instructie filmpje
-
Wat zijn de Levertijden van Bloxit?
Kijk maar eens naar het onderstaande instructie filmpje
-
Wat is het verschil tussen het Bloxit Systeem en een Bloxit Paneel?
Kijk maar eens naar het onderstaande instructie filmpje
-
Sturen jullie facturen mee in het pakket?
Nee, omdat veel Professionele Fotografen hun bestelling rechtstreeks naar hun eindklant laten verzenden, voegen wij nooit facturen of promotiemateriaal toe aan de zending. Wij werken volledig white label — jouw naam, jouw merk, zonder reclame van ons.
-
Mijn levering is beschadigd aangekomen, wat nu?
Mocht u onverhoopt een zending ontvangen die beschadigd is, dan vragen wij u om duidelijke foto’s te maken van zowel de beschadiging als de verpakking. Alleen zo kunnen wij dit melden bij de transportverzekering.
Let op: klachten dienen binnen 14 dagen na ontvangst gemeld te worden. Na deze termijn kunnen wij helaas geen schadeclaims meer indienen en kunnen we uw klacht niet meer in behandeling nemen.